söndag 26 september 2010

Ännu fler go´bitar på Designtorget

I dag var vi på stan och sprang förbi Designtorget. I fönstret hänger tre stycken kökshanddukar som omedelbart fångade mitt öga. Visst var det Marianne Westmans design.
en gång tidigare har jag sett dessa på Tradera. Bjöd en hel massa men vann inte auktionen.

Visserligen är detta en ny produktion men jag kunde inte låta bli.
115 kr st kostar dem och det är de verkligen värda för oss.
Det blev en handduk i dag, resten kanske tomten kommer med... :)


Här finns en länk till Designtorgets hemsida där de har lite info kring Marianne och hennes kollektion hos dem.
Klicka här


5 kommentarer:

  1. Hanssuken med kastruller på var fin! Det får nog bli ett besök där i morgon!

    SvaraRadera
  2. Nu kändes bloggen genast väldigt julig =)

    SvaraRadera
  3. Jag vidarebefordrar önskningarna till tomten

    SvaraRadera
  4. Hej! Ang dim kommentar hos mig: Jag tänkte ta 70:- Vad tror du? Dragkedjan är 15 cm (så får du lite storleksperspektiv) mvh ewa

    SvaraRadera
  5. MÅSTE HA lussekatthandduken.

    SvaraRadera